„Mechanik z wyboru” – Employer Branding dla Volvo Trucks Litwa
30 listopada, 2017

"Mechanik z wyboru" to seria filmów ukazujących pracowników Volvo Trucks, którzy wiążą swoje pasje i hobby z pracą dla szwedzkiej firmy. Cykl filmów powstał w celu wsparcia działu HR.

Employer Branding - czym jest?

Employer branding to strategia, która ma na celu przekonanie pracowników i potencjalnych kandydatów, że firma jest wartościowym i atrakcyjnym miejscem do pracy. W ramach działań związanych z employer brandingiem, firma stara się przekazać swoje wartości, kulturę organizacyjną oraz ofertę benefitów dla pracowników. Celem jest zbudowanie pozytywnego wizerunku marki pracodawcy, która przyciąga najlepszych kandydatów na rynku pracy.

Rodzaje employer brandingu

Employer branding wewnętrzny 

Skierowany do obecnych pracowników firmy. W tym przypadku chodzi przede wszystkim o stworzenie przyjaznego środowiska pracy i możliwości rozwoju, a co za tym idzie ograniczenie zjawiska odpływu pracowników (szczególnie w krótkim czasie po zatrudnieniu).

Employer branding zewnętrzny

Skierowany jest do przyszłych kandydatów. Ten rodzaj employer brandingu pozwala zbudować wizerunek firmy atrakcyjnej i przyjaznej dla potencjalnych pracowników.

Poznajcie Audrius Bonkevičius, mieszkańca Litwy oraz mechanika Volvo Trucks, który od najmłodszych lat jest miłośnikiem Harleya Davidsona. Zobacz, jak połączył miłość do motocykli z pracą w serwisie Volvo.

Klient: Volvo Trucks Litwa

Producent: Robert Łoziński (Brown Sugar)

Kierownik produkcji: Arkadiusz Śledź (Brown Sugar)

Scenariusz: Bartosz Wrzodak (Brown Sugar)

Montaż i postprodukcja: Paulina Sokołowska (Brown Sugar)

Robert Łoziński

Zobacz podobne artykuły

30 kwietnia, 2024

Trailer naszego nowego filmu Kill Time

Robert Łoziński
28 lutego, 2024

Nowe zasady uzyskiwania zgody Google od 1 Marca 2024

Robert Łoziński
03 stycznia, 2024

Pięć aplikacji do tworzenia wideo na telefonie

Edyta Karolkiewicz