Filmy
korporacyjne

Employer branding i pozytywny wizerunek korporacji

Zbudowanie pozytywnego wizerunku marki to skomplikowany proces, na który składa się wiele elementów, takich jak: biznesowa sesja fotograficzna, zakładka O Nas na www czy filmy i prezentacje – promowane w różnych kanałach dotarcia. Odpowiednio zrealizowane wideo może przyciągnąć uwagę i znacząco wpłynąć na ocenę marki przez pracowników, klientów i potencjalnych inwestorów.

Co powinno znaleźć się w filmie korporacyjnym?

Treść w dużej mierze zależy od branży, jednak zawsze powinna przybliżać działalność firm, a także jej filozofię, misję lub wizję. Content warto przedstawić w sposób ciekawy i łatwy do zapamiętania. Taki, który zrobi wrażenie, ale jednocześnie pozwoli przekazać wszystkie niezbędne informacje. Warto też pamiętać, że filmy korporacyjne są zazwyczaj pierwszym punktem styku klienta z daną marką. Dlatego im lepsze pierwsze wrażenie, tym lepiej.

Zobacz nasze produkcje

Filmy
korporacyjne

Employer branding i pozytywny wizerunek korporacji

Zbudowanie pozytywnego wizerunku marki to skomplikowany proces, na który składa się wiele elementów, takich jak: biznesowa sesja fotograficzna, zakładka O Nas na www czy filmy i prezentacje – promowane w różnych kanałach dotarcia. Odpowiednio zrealizowane wideo może przyciągnąć uwagę i znacząco wpłynąć na ocenę marki przez pracowników, klientów i potencjalnych inwestorów.

Co powinno znaleźć się w filmie korporacyjnym?

Treść w dużej mierze zależy od branży, jednak zawsze powinna przybliżać działalność firm, a także jej filozofię, misję lub wizję. Content warto przedstawić w sposób ciekawy i łatwy do zapamiętania. Taki, który zrobi wrażenie, ale jednocześnie pozwoli przekazać wszystkie niezbędne informacje. Warto też pamiętać, że filmy korporacyjne są zazwyczaj pierwszym punktem styku klienta z daną marką. Dlatego im lepsze pierwsze wrażenie, tym lepiej.

Zobacz nasze produkcje