Najnowsze wpisy
Jak zapobiegać marnowaniu żywności? Animacja dla Biedronki
W ramach walki z marnotrawstwem żywności przygotowaliśmy animację dla Biedronki, która pokaże klientom, jak przechowywać żywność oraz jak wykorzystać pozostałości jedzenia. Celem projektu jest zwiększenie świadomości społecznej w kwestii marnotrawstwa żywności i zachęcenie ludzi do podejmowania bardziej odpowiedzialnych decyzji w tym zakresie.
11 maja – kampania edukacyjne dla Rekopol
"Dzień bez śmiecenia" obchodzonyjest od 2007 r. Dla naszego klienta Rekopol przygotowaliśmy serię grafiki zawierających popularne wśród młodzieży zwroty i teksty piosenek polskich artystów. Wszystko dla łatwiejszego przyswojenia wiedzy.
Kampania wizerunkowa Volvo Trucks Polska Strażacy dziękujemy!
Kampania wizerunkowa dla Volvo Trucks Polska i Bocar. Celem kampanii były podziękowania dla strażaków za pomoc w gaszeniu pożarów w Szwecji.
Film produktowy z użyciem storytellingu — Renault Timber Truck
Jak pokazać produkt inaczej? Jak wykonać film produktowy, ale nie skupiać się na nim, tylko zaprezentować jego możliwości? Idąc tym tropem, przygotowaliśmy scenariusz reklamy produktu, który opowiada historię.