X-Rider – film i sesja produktowa hulajnogi elektrycznej
21 lipca, 2023

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, producenci sprzętu elektrycznego muszą wykazać się innowacyjnością i kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę klientów. Wyprodukowanie wspaniałej hulajnogi elektrycznej to jedno, ale przedstawienie jej w sposób oryginalny i przekonujący, to już zupełnie inna bajka. Tu pojawia się film produktowy, który staje się kluczowym elementem strategii marketingowej.

Czym jest film produktowy?

Film produktowy to krótkometrażowy materiał wideo, który prezentuje produkt lub usługę w sposób atrakcyjny i skuteczny. Stanowi on połączenie sztuki filmowej i strategii marketingowej, której celem jest zwrócenie uwagi potencjalnych klientów i zwiększenie zainteresowania oferowanym produktem. Film produktowy powinien opowiadać historię produktu, ukazując jego funkcje, zalety i zastosowania w sposób przystępny i zachęcający.

Zadanie

Dla klienta najważniejsze było pokazanie miejskiego stylu hulajnogi oraz jej parametrów technicznych. Wraz z filmem powstało również sesja fotograficzna produktu. Poniżej rezultat.

Zobacz również inne zdjęcia z sesji produktowych oraz film produktowy damskich zegarków sportowych Kelly.

Robert Łoziński

Zobacz podobne artykuły

30 kwietnia, 2024

Trailer naszego nowego filmu Kill Time

Robert Łoziński
28 lutego, 2024

Nowe zasady uzyskiwania zgody Google od 1 Marca 2024

Robert Łoziński
03 stycznia, 2024

Pięć aplikacji do tworzenia wideo na telefonie

Edyta Karolkiewicz