„Mechanik z wyboru” – Employer Branding dla Volvo Trucks Litwa

„Mechanik z wyboru” to seria filmów ukazujących pracowników Volvo Trucks, którzy wiążą swoje pasje i hobby z pracą dla szwedzkiej firmy. Cykl filmów powstał w celu wsparcia działu HR.

Employer Branding – czym jest?

Employer branding to strategia, która ma na celu przekonanie pracowników i potencjalnych kandydatów, że firma jest wartościowym i atrakcyjnym miejscem do pracy. W ramach działań związanych z employer brandingiem, firma stara się przekazać swoje wartości, kulturę organizacyjną oraz ofertę benefitów dla pracowników. Celem jest zbudowanie pozytywnego wizerunku marki pracodawcy, która przyciąga najlepszych kandydatów na rynku pracy.

Rodzaje employer brandingu

Employer branding wewnętrzny 

Skierowany do obecnych pracowników firmy. W tym przypadku chodzi przede wszystkim o stworzenie przyjaznego środowiska pracy i możliwości rozwoju, a co za tym idzie ograniczenie zjawiska odpływu pracowników (szczególnie w krótkim czasie po zatrudnieniu).

Employer branding zewnętrzny

Skierowany jest do przyszłych kandydatów. Ten rodzaj employer brandingu pozwala zbudować wizerunek firmy atrakcyjnej i przyjaznej dla potencjalnych pracowników.

Poznajcie Audrius Bonkevičius, mieszkańca Litwy oraz mechanika Volvo Trucks, który od najmłodszych lat jest miłośnikiem Harleya Davidsona. Zobacz, jak połączył miłość do motocykli z pracą w serwisie Volvo.

Klient: Volvo Trucks Litwa

Producent: Robert Łoziński (Brown Sugar)

Kierownik produkcji: Arkadiusz Śledź (Brown Sugar)

Scenariusz: Bartosz Wrzodak (Brown Sugar)

Montaż i postprodukcja: Paulina Sokołowska (Brown Sugar)

kontakt2

„Mechanik z wyboru” – Employer Branding dla Volvo Trucks Litwa

„Mechanik z wyboru” to seria filmów ukazujących pracowników Volvo Trucks, którzy wiążą swoje pasje i hobby z pracą dla szwedzkiej firmy. Cykl filmów powstał w celu wsparcia działu HR.

Employer Branding – czym jest?

Employer branding to strategia, która ma na celu przekonanie pracowników i potencjalnych kandydatów, że firma jest wartościowym i atrakcyjnym miejscem do pracy. W ramach działań związanych z employer brandingiem, firma stara się przekazać swoje wartości, kulturę organizacyjną oraz ofertę benefitów dla pracowników. Celem jest zbudowanie pozytywnego wizerunku marki pracodawcy, która przyciąga najlepszych kandydatów na rynku pracy.

Rodzaje employer brandingu

Employer branding wewnętrzny 

Skierowany do obecnych pracowników firmy. W tym przypadku chodzi przede wszystkim o stworzenie przyjaznego środowiska pracy i możliwości rozwoju, a co za tym idzie ograniczenie zjawiska odpływu pracowników (szczególnie w krótkim czasie po zatrudnieniu).

Employer branding zewnętrzny

Skierowany jest do przyszłych kandydatów. Ten rodzaj employer brandingu pozwala zbudować wizerunek firmy atrakcyjnej i przyjaznej dla potencjalnych pracowników.

Poznajcie Audrius Bonkevičius, mieszkańca Litwy oraz mechanika Volvo Trucks, który od najmłodszych lat jest miłośnikiem Harleya Davidsona. Zobacz, jak połączył miłość do motocykli z pracą w serwisie Volvo.

Klient: Volvo Trucks Litwa

Producent: Robert Łoziński (Brown Sugar)

Kierownik produkcji: Arkadiusz Śledź (Brown Sugar)

Scenariusz: Bartosz Wrzodak (Brown Sugar)

Montaż i postprodukcja: Paulina Sokołowska (Brown Sugar)

kontakt2