Filmy korporacyjne


Filmy KorporaCYJNE

Zbuduj pozytywny wizerunek dzięki filmom korporacyjnym

Zbudowanie pozytywnego wizerunku marki to proces wieloetapowy, w którym każdy detal ma znaczenie. Wśród kluczowych elementów tego procesu znajdują się biznesowe sesje fotograficzne, zakładka "O Nas" na stronie internetowej oraz filmy i prezentacje, które są promowane w różnych kanałach komunikacji z klientami. Filmy korporacyjne służą do zaprezentowania zakresu działalności firmy, jej historii, sposobu funkcjonowania, potencjału, możliwości rozwoju, itd.

Stanowią one często alternatywę dla tradycyjnych prezentacji multimedialnych i są wykorzystywane podczas spotkań, szkoleń, konferencji, na targach, ale również na stronach internetowych. Świadomie zrealizowane wideo potrafią przyciągnąć uwagę i istotnie wpłynąć na postrzeganie marki przez pracowników, klientów i potencjalnych inwestorów.



Strategia

Co powinno znaleźć się w filmie korporacyjnym?

Zawartość filmu korporacyjnego zależy w dużej mierze od branży, w której działa firma, jednak zawsze powinna ona przybliżać działalność firmy oraz jej filozofię, misję lub wizję. Ważne jest, aby treść była przedstawiona w sposób interesujący i łatwy do zapamiętania.

Film powinien wywołać wrażenie, jednocześnie przekazując wszystkie istotne informacje. Należy pamiętać, że filmy korporacyjne są często pierwszym kontaktem klienta z daną marką. Dlatego też, im lepsze pierwsze wrażenie, tym lepiej.

Realizacje