Spersonalizowany content na Facebooku i Instagramie dla kampanii edukacyjnej elektro3000
15 stycznia, 2023

W dzisiejszym cyfrowym świecie media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w promocji i komunikacji firm oraz kampanii społecznych. Jeden z takich przykładów to długoletnia współpraca naszej firmy z kampanią edukacyjną Elektro3000, która skupia się na tematyce elektroodpadów i ich odpowiedzialnego postępowania.

Kampania Elektro3000 ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat problemu elektroodpadów oraz edukowanie społeczeństwa na temat ich odpowiedniego gospodarowania. Nasza rola jako firmy specjalizującej się w tworzeniu contentu na social media polega na dostarczaniu atrakcyjnych i angażujących treści na platformach Facebook i Instagram, które przyciągają uwagę użytkowników i skutecznie przekazują przesłanie kampanii.

W ramach współpracy od kilku lat przygotowujemy materiały graficzne na kanały social media elektro3000.

Content to nie wszystko, nad czym pracujemy razem. Zaprojektowaliśmy stronę internetową, nad którą cały czas pracujemy w dostarczeniu contentu edukacyjnego i informacyjnego, stworzyliśmy kilka animacji edukacyjnych w tym jedną, która ucieszyła najmłodszych widzów 😀 Były elfy, był Mikołaj i edukacja o poprawnej segregacji odpadów, a to wszystko podane w miły i przyjemny dla oka sposób - Edukacyjna animacja świąteczna „Święta zagrożone”.

Żródło: Facebook elektro3000 Instagram elektro3000

Edyta Karolkiewicz

Zobacz podobne artykuły

30 kwietnia, 2024

Trailer naszego nowego filmu Kill Time

Robert Łoziński
28 lutego, 2024

Nowe zasady uzyskiwania zgody Google od 1 Marca 2024

Robert Łoziński
03 stycznia, 2024

Pięć aplikacji do tworzenia wideo na telefonie

Edyta Karolkiewicz