Reklama telewizyjna „Wyprawka na lata”
16 kwietnia, 2023

Nasza pierwsza realizacja reklamy telewizyjnej okazała się wyjątkowa pod wieloma względami. Z agencji Golden Submarine otrzymaliśmy zlecenie na kompleksowe przygotowanie spotu reklamowego, który miał być emitowany m.in.w telewizji. Było to dla nas nie lada wyzwanie, a jednocześnie doskonała okazja do wykazania się pełnią naszych możliwości produkcyjnych.

Zadanie i jego zakres

Na podstawie briefu dostarczonego przez klienta, naszym głównym zadaniem było przygotowanie pełnego scenariusza reklamowego. Miał on oddać specyfikę produktu i jednocześnie przyciągnąć uwagę odbiorców. Kolejnym krokiem było zebranie profesjonalnej ekipy filmowej oraz szczegółowe zaplanowanie harmonogramu zdjęć. Montaż, postprodukcje oraz udźwiękowienie wykonaliśmy, aby finalny efekt był atrakcyjny wizualnie i dźwiękowo, równie ważna była dla nas również wizja klienta, a finalna wersja musiała spełnić jego oczekiwania uwzględniając styl czy kolorystykę.

Główne elementy kampanii

Trzonem całej kampanii reklamowej był spot reklamowy, który miał różne odsłony, w formie VOD (video on demand), jak i tradycyjnego TVC (television commercial). Połączenie tych dwóch kanałów dystrybucji, pozwoliło dotrzeć do szerszego grona odbiorców, zarówno tych, którzy konsumują treści w internecie, jak i tych, którzy preferują klasyczną telewizję.

Tematyka spotu reklamowego

Tematem reklamy był moment doskonale znany współczesnym mamom – przyjęcie „baby shower”, które stało się istotnym elementem kultury okołociążowej. W trakcie tej uroczystości przyszła mama, otoczona swoimi najbliższymi przyjaciółkami, otrzymuje od nich wyjątkowy prezent – tytułową "Wyprawkę na lata". Prezentem dla przyszłej mamy okazuje się być zestaw do pobrania krwi pępowinowej. Towarzyszą temu silne emocje, a sam produkt ma znaczenie dla przyszłości dziecka.

Przekaz reklamy telewizyjnej

Głównym celem reklamy było podkreślenie, jak istotny jest ten moment darowizny, który ma potencjał, by zabezpieczyć zdrowie dziecka na długie lata. Taki prezent, jak krew pępowinowa, staje się symbolem troski i miłości ze strony przyjaciółek i rodziny. Reklama miała wzbudzać emocje, a jednocześnie edukować o wartości krwi pępowinowej i jej znaczeniu dla zdrowia dziecka.

Zdjęcia z planu

Agencja: Golden Submarine

Producent: Robert Łoziński (Brown Sugar)

Kierownik produkcji: Kornelia Kuzioła

Reżyser: Piotr Dylewski

DOP: Maciej Kwaśniewski (Ładniejsze obrazki)

Make up i charakteryzacja: Marlena Kaczerska

Scenografia: Magda Wójcik

Oświetlenie: Heliograf 

Muzyka: Michał Lazar

Montaż: Paulina Sokołowska (Brown Sugar)

Robert Łoziński

Zobacz podobne artykuły

27 września, 2024

Filmy Szkoleniowe i Instruktażowe: Kompletny Przewodnik

Robert Łoziński
16 września, 2024

Jak tworzyć reportaże z eventów: Kompletny przewodnik

Robert Łoziński
12 września, 2024

Reklama produktu: Jak stworzyć skuteczny film produktowy

Robert Łoziński