HP Business Boost i Xerima: kampania promocyjna, która zmienia zasady gry
15 lutego, 2021

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, skuteczna kampania promocyjna może stanowić klucz do sukcesu. Firmy coraz częściej sięgają po innowacyjne rozwiązania, które pozwala im wyróżnić się na rynku i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Jednym z najnowszych przykładów takiej kampanii jest współpraca między HP Business Boost i Xerima, która zdobywa coraz większą popularność i zmienia zasady gry w biznesie.

Nowatorska kampania promocyjna HP Business Boost i Xerima

HP Business Boost to kompleksowe rozwiązanie dedykowane firmom, które oferuje nowoczesne produkty i usługi, takie jak drukarki, komputery czy oprogramowanie, oraz profesjonalne wsparcie techniczne. Współpraca z Xerim, pozwoliła na stworzenie nowatorskiej kampanii promocyjnej.

Filmy reklamowe i grafiki promocyjne, leanding page

Jednym z elementów kampanii HP Business Boost i Xerima są filmy reklamowe i grafiki. Wspólnie opracowane materiały wizualne, prezentujące zalety produktów i usług, zostały zaprezentowane w atrakcyjny i nowoczesny sposób, przyciągając uwagę potencjalnych klientów. Filmy reklamowe, prezentujące funkcje i możliwości produktów HP Business Boost, zostały zamieszczone na stronach internetowych obu firm oraz na popularnych platformach społecznościowych, docierając do szerokiego grona odbiorców.

W jednym z serii filmów to pracownicy obu firm tłumaczą, czym właściwie jest Business Boost.

Kampania została przez nas podzielona na kilka etapów. Do każdego z nich zostały przygotowane materiały filmowe, zgodnie z założeniami całego projektu.

W ekosystemach Meta i Google Ads przeprowadziliśmy kampanię na pozyskiwanie leadów. Oprócz statycznych materiałów graficznych przygotowaliśmy również materiały reklamowe do You Tube oraz Meta. Materiały powstały zgodnie z wcześniejszym brifingiem z firmą HP oraz Xerima i ustaleniu grup odbiorców. Jednocześnie zaprojektowaliśmy landing page do projektu.

Robert Łoziński

Zobacz podobne artykuły

30 kwietnia, 2024

Trailer naszego nowego filmu Kill Time

Robert Łoziński
28 lutego, 2024

Nowe zasady uzyskiwania zgody Google od 1 Marca 2024

Robert Łoziński
03 stycznia, 2024

Pięć aplikacji do tworzenia wideo na telefonie

Edyta Karolkiewicz