animacje
2D i 3D

Gdy nie kręcimy, tworzymy animacje

Animacje doskonale sprawdzają się jako uzupełnienie standardowego filmu, ale mogą być również osobnym materiałem o charakterze reklamowym lub informacyjnym. Dzięki animacjom można podkreślić walory marki, opowiedzieć historię lub przedstawić te bardziej skomplikowane elementy działania różnych procesów. Animacja jest również tańszą alternatywą dla produkcji filmowych. Dlatego, jeśli masz ograniczony budżet, zastanów się, czy lepiej nakręcić jeden film, czy zrobić kilka animacji.

Jak wyglądają animacje?

Dobrze skrojona animacja ma najczęściej storytellingową narrację z odpowiednio dobranym lektorem, którym intonacją głosu potrafi podkreślić najważniejsze treści. Kolejnym ważnym elementem jest muzyka – dynamiczna, nastrojowa i przede wszystkim taka, która pasuje do contentu. Całość idealnie sprawdzi się zarówno przy wsparciu sprzedaży, jak i przy obsłudze posprzedażowej.

Zobacz nasze animacje

animacje
2d i 3d

Gdy nie kręcimy, tworzymy animacje

Animacje doskonale sprawdzają się jako uzupełnienie standardowego filmu, ale mogą być również osobnym materiałem o charakterze reklamowym lub informacyjnym. Dzięki animacjom można podkreślić walory marki, opowiedzieć historię lub przedstawić te bardziej skomplikowane elementy działania różnych procesów. Animacja jest również tańszą alternatywą dla produkcji filmowych. Dlatego, jeśli masz ograniczony budżet, zastanów się, czy lepiej nakręcić jeden film, czy zrobić kilka animacji.

Jak wyglądają animacje?

Dobrze skrojona animacja ma najczęściej storytellingową narrację z odpowiednio dobranym lektorem, którym intonacją głosu potrafi podkreślić najważniejsze treści. Kolejnym ważnym elementem jest muzyka – dynamiczna, nastrojowa i przede wszystkim taka, która pasuje do contentu. Całość idealnie sprawdzi się zarówno przy wsparciu sprzedaży, jak i przy obsłudze posprzedażowej.

Zobacz nasze animacje