Kampania wizerunkowa Volvo Trucks Polska Strażacy dziękujemy!

„Strażacy dziękujemy!” – takie hasło przyświecało kampanii wizerunkowej Volvo Trucks Polska i Bocar. Dlaczego strażacy stali się głównymi bohaterami filmu? Ma to związek z ich udziałem w akcji ratowniczej podczas gaszenia potężnych pożarów w Szwecji w 2018. Na pomoc pojechało 139 strażaków w 44 wozach gaśniczych z Polski. Marka Volvo wywodzi się ze Szwecji, cała kampania była ukłonem i podziękowaniem, każdemu strażakowi w Polsce.

Publikacja spotu wizerunkowego rozpoczęła tydzień poświęcony polskiej Straży Pożarnej.  Celem było pokazanie, że ci profesjonaliści to nie tylko ludzie, którzy walczą z pożarami, ale także ludzie, którzy są oddani swojej profesji i robią wszystko, co w ich mocy, aby zapewnić nam bezpieczeństwo.

Volvo Trucks Polska zleciło nam przygotowanie materiału filmowego, grafik oraz zdjęć, w celu założeń kampanii – podziękowań. 

Przy przygotowaniu scenariusza postawiliśmy na marketing narracyjny, z angielskiego storytelling. Głównymi bohaterami oczywiście byli strażacy. W Szwecji polscy strażacy bronili przed ogniem m.in. miejscowość Karbole, z której wcześniej ewakuowano mieszkańców. Zbudowali tam linię obrony o długości siedmiu kilometrów. Narrator opowiada o ich codziennej pracy, w której narażają własne życie, broniąc naszych.

Tydzień podziękowań to nie wszystko. Volvo Trucks Polska zakupiło i przekazało specjalny kontener do ćwiczeń jednej z Ochotniczej Straży Pożarnej. Razem z firmą Bocar rozpoczęli również cykl szkoleń dla strażaków, którego podsumowanie możecie obejrzeć tutaj

Informacja o kampanii pojawiła się na największych portalach informacyjnych w sieci.

  1. https://www.pracujwlogistyce.pl/11-tydzien-1/6734-volvo-trucks-w-kampanii-strazacy-dziekujemy
  2. https://www.wprost.pl/kraj/10171322/volvo-dziekuje-polskim-strazakom-zobacz-nagranie-na-youtube.html
  3. https://autokult.pl/volvo-trucks-dziekuje-polskim-strazakom-krotkie-wideo-to-nie-wszystko,6809187657410689a
  4. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/volvo-dziekuje-polskim-strazakom-kampania-reklamowa-pozary-w-szwecji
  5. https://noizz.pl/lifestyle/nowy-spot-volvo-dziekuje-polskim-strazakom/0d5ze5q
  6. https://wiadomosci.onet.pl/kraj/volvo-honoruje-polskich-strazakow-akcja-strazacy-dziekujemy/bl4jg6z

Efekt końcowy spotu kampanii wizerunkowej możecie zobaczyć poniżej.

A jak to wyglądało od kuchni? Zdradzamy wam trochę w making of.

Producent: Robert Łoziński (Brown Sugar)

Kierownik produkcji : Arkadiusz Śledź (Brown Sugar)

Scenariusz: Bartosz Wrzodak (Brown Sugar)

DOP: Krzysztof Trela

Charakteryzacja: Marlena Kaczerska 

Fotograf: Przemysław Borkowski

Montaż: Paulina Sokołowska (Brown Sugar)

kontakt2

Kampania wizerunkowa Volvo Trucks Polska Strażacy dziękujemy!

„Strażacy dziękujemy!” – takie hasło przyświecało kampanii wizerunkowej Volvo Trucks Polska i Bocar. Dlaczego strażacy stali się głównymi bohaterami filmu? Ma to związek z ich udziałem w akcji ratowniczej podczas gaszenia potężnych pożarów w Szwecji w 2018. Na pomoc pojechało 139 strażaków w 44 wozach gaśniczych z Polski. Marka Volvo wywodzi się ze Szwecji, cała kampania była ukłonem i podziękowaniem, każdemu strażakowi w Polsce.

Publikacja spotu wizerunkowego rozpoczęła tydzień poświęcony polskiej Straży Pożarnej.  Celem było pokazanie, że ci profesjonaliści to nie tylko ludzie, którzy walczą z pożarami, ale także ludzie, którzy są oddani swojej profesji i robią wszystko, co w ich mocy, aby zapewnić nam bezpieczeństwo.

Volvo Trucks Polska zleciło nam przygotowanie materiału filmowego, grafik oraz zdjęć, w celu założeń kampanii – podziękowań. 

Przy przygotowaniu scenariusza postawiliśmy na marketing narracyjny, z angielskiego storytelling. Głównymi bohaterami oczywiście byli strażacy. W Szwecji polscy strażacy bronili przed ogniem m.in. miejscowość Karbole, z której wcześniej ewakuowano mieszkańców. Zbudowali tam linię obrony o długości siedmiu kilometrów. Narrator opowiada o ich codziennej pracy, w której narażają własne życie, broniąc naszych.

Tydzień podziękowań to nie wszystko. Volvo Trucks Polska zakupiło i przekazało specjalny kontener do ćwiczeń jednej z Ochotniczej Straży Pożarnej. Razem z firmą Bocar rozpoczęli również cykl szkoleń dla strażaków, którego podsumowanie możecie obejrzeć tutaj

Informacja o kampanii pojawiła się na największych portalach informacyjnych w sieci.

  1. https://www.pracujwlogistyce.pl/11-tydzien-1/6734-volvo-trucks-w-kampanii-strazacy-dziekujemy
  2. https://www.wprost.pl/kraj/10171322/volvo-dziekuje-polskim-strazakom-zobacz-nagranie-na-youtube.html
  3. https://autokult.pl/volvo-trucks-dziekuje-polskim-strazakom-krotkie-wideo-to-nie-wszystko,6809187657410689a
  4. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/volvo-dziekuje-polskim-strazakom-kampania-reklamowa-pozary-w-szwecji
  5. https://noizz.pl/lifestyle/nowy-spot-volvo-dziekuje-polskim-strazakom/0d5ze5q
  6. https://wiadomosci.onet.pl/kraj/volvo-honoruje-polskich-strazakow-akcja-strazacy-dziekujemy/bl4jg6z

Efekt końcowy spotu kampanii wizerunkowej możecie zobaczyć poniżej.

A jak to wyglądało od kuchni? Zdradzamy wam trochę w making of.

Producent: Robert Łoziński (Brown Sugar)

Kierownik produkcji : Arkadiusz Śledź (Brown Sugar)

Scenariusz: Bartosz Wrzodak (Brown Sugar)

DOP: Krzysztof Trela

Charakteryzacja: Marlena Kaczerska 

Fotograf: Przemysław Borkowski

Montaż: Paulina Sokołowska (Brown Sugar)

kontakt2