Jak zapobiegać marnowaniu żywności? Animacja dla Biedronki

Każdego dnia tonami jedzenia trafia do śmieci, a to jedna z głównych przyczyn marnotrawstwa żywności. Tymczasem w Polsce nadal wielu ludzi zmaga się z niedostatkiem i nie stać ich na regularne posiłki. Biedronka, jedna z największych sieci sklepów spożywczych w Polsce, postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i przygotować animację, która pomoże zapobiec marnowaniu żywności.

W animacji pt. „Jak zapobiegać marnowaniu żywności” Biedronka pokazuje swoim klientom, jak przechowywać żywność w sposób prawidłowy, aby dłużej się zachowała.

Celem Biedronki było pokazanie klientom bardziej świadomego sposobu postępowania z żywnością oraz pokazanie im jak podejmować proekologiczne decyzje.

Jak podkreślają przedstawiciele marki, walka z marnotrawstwem żywności to dla nich nie tylko ważna kwestia biznesowa, ale także społeczna. Dlatego Biedronka działa w tej kwestii na wielu płaszczyznach, m.in. poprzez wprowadzanie działań zmierzających do ograniczenia odpadów w swoich sklepach oraz poprzez prowadzenie kampanii społecznych, które mają na celu edukację klientów na temat marnotrawstwa żywności.

Animacja „Jak zapobiegać marnowaniu żywności” to kolejny krok w działaniach Biedronki na rzecz ochrony środowiska i walki z marnotrawstwem żywności. Marka wierzy, że dzięki temu projektowi uda się zwiększyć świadomość społeczną w tej kwestii i zachęcić ludzi do podejmowania bardziej odpowiedzialnych decyzji dotyczących żywności.

Ogromnie cieszy nas fakt, że trafiają do nas projekty związane z ekologią, zwłaszcza gdy nie jest to tylko marketing, a idą za tym faktyczne działania.

kontakt2

Jak zapobiegać marnowaniu żywności? Animacja dla Biedronki

Każdego dnia tonami jedzenia trafia do śmieci, a to jedna z głównych przyczyn marnotrawstwa żywności. Tymczasem w Polsce nadal wielu ludzi zmaga się z niedostatkiem i nie stać ich na regularne posiłki. Biedronka, jedna z największych sieci sklepów spożywczych w Polsce, postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i przygotować animację, która pomoże zapobiec marnowaniu żywności.

W animacji pt. „Jak zapobiegać marnowaniu żywności” Biedronka pokazuje swoim klientom, jak przechowywać żywność w sposób prawidłowy, aby dłużej się zachowała.

Celem Biedronki było pokazanie klientom bardziej świadomego sposobu postępowania z żywnością oraz pokazanie im jak podejmować proekologiczne decyzje.

Jak podkreślają przedstawiciele marki, walka z marnotrawstwem żywności to dla nich nie tylko ważna kwestia biznesowa, ale także społeczna. Dlatego Biedronka działa w tej kwestii na wielu płaszczyznach, m.in. poprzez wprowadzanie działań zmierzających do ograniczenia odpadów w swoich sklepach oraz poprzez prowadzenie kampanii społecznych, które mają na celu edukację klientów na temat marnotrawstwa żywności.

Animacja „Jak zapobiegać marnowaniu żywności” to kolejny krok w działaniach Biedronki na rzecz ochrony środowiska i walki z marnotrawstwem żywności. Marka wierzy, że dzięki temu projektowi uda się zwiększyć świadomość społeczną w tej kwestii i zachęcić ludzi do podejmowania bardziej odpowiedzialnych decyzji dotyczących żywności.

Ogromnie cieszy nas fakt, że trafiają do nas projekty związane z ekologią, zwłaszcza gdy nie jest to tylko marketing, a idą za tym faktyczne działania.

kontakt2