H&M loves music dla Agencji Endorfina Events

Film pokazujący przygotowania oraz same koncerty w ramach festiwalu „H&M Loves Music” 2015 w Warszawie. Za koncepcję odpowiadała Agencja endorfna events, która doprowadziła do powstania pływającej sceny po Wiśle. Cykl otwartych dla stołecznej publiczności koncertów odbywających się w każdy czerwcowy weekend 2015 roku. Co drugi tydzień scena cumowała przy prawym bądź przy lewym brzegu Wisły przyciągając fanów muzyki. Był to pierwszy w pełni outdoorowy projekt na Wiśle, który aktywizował mieszkańców do spędzania czasu nad tętniącą życiem rzeką.

Jako Brown Suger odpowiadaliśmy za przygotowanie scenariuszowe i realizację filmu podsumowującego projekt.

Agencja endorfina events otrzymała srebro w kategorii PR&Event, podkategorii B2C Event za koncepcję zrealizowaną dla marki H&M w ramach projektu H&M loves music – cykl otwartych dla stołecznej publiczności koncertów odbywających się w każdy czerwcowy weekend 2015 roku. Co drugi tydzień scena cumowała przy prawym bądź przy lewym brzegu Wisły przyciągając fanów muzyki. Był to pierwszy w pełni outdoorowy projekt na Wiśle, który aktywizował mieszkańców do spędzania czasu nad tętniącą życiem rzeką.

kontakt2

H&M loves music dla Agencji Endorfina Events

Film pokazujący przygotowania oraz same koncerty w ramach festiwalu „H&M Loves Music” 2015 w Warszawie. Za koncepcję odpowiadała Agencja endorfna events, która doprowadziła do powstania pływającej sceny po Wiśle. Cykl otwartych dla stołecznej publiczności koncertów odbywających się w każdy czerwcowy weekend 2015 roku. Co drugi tydzień scena cumowała przy prawym bądź przy lewym brzegu Wisły przyciągając fanów muzyki. Był to pierwszy w pełni outdoorowy projekt na Wiśle, który aktywizował mieszkańców do spędzania czasu nad tętniącą życiem rzeką.

Jako Brown Suger odpowiadaliśmy za przygotowanie scenariuszowe i realizację filmu podsumowującego projekt.

Agencja endorfina events otrzymała srebro w kategorii PR&Event, podkategorii B2C Event za koncepcję zrealizowaną dla marki H&M w ramach projektu H&M loves music – cykl otwartych dla stołecznej publiczności koncertów odbywających się w każdy czerwcowy weekend 2015 roku. Co drugi tydzień scena cumowała przy prawym bądź przy lewym brzegu Wisły przyciągając fanów muzyki. Był to pierwszy w pełni outdoorowy projekt na Wiśle, który aktywizował mieszkańców do spędzania czasu nad tętniącą życiem rzeką.

kontakt2