Nowa kampania Przysnacków wykorzystuje mechanizm ASMR
ASMR czyli samoistna odpowiedź meridianów czuciowych. Pojawia się on, gdy odczuwamy przyjemne bodźce wzrokowe lub słuchowe, jak na przykład widok uśmiechniętej twarzy, delikatny szept czy odgłosy chrupania. Jak to działa, przekonamy się oglądając i słuchając materiały audiowizualne, zrealizowane przez markę we współpracy z czołową polską influencerką ze świata ASMR –„Szepczącą w sieci” Martyną Maj.
Martyna pokazuje nam, jak dobrze i przyjemnie jest spędzić czas chrupiąc wolno Przysnacki. Martyna dotyka chipsy, niespiesznie podgryza prażynki i rozkoszuje się rozmaitymi chrupkami, a my widzimy to i słyszymy w każdym, nawet najdrobniejszym detalu.
Akcja stanowi kolejną odsłonę kampanii „Chrupać Wolno”, która z powodzeniem kontynuowana jest od 2021 roku.
Jak studio produkcyjne byliśmy odpowiedzialni za nagranie i wyprodukowanie wideo, które możecie zobaczyć tutaj.
Zobacz również: "Wyprawka na lata" nasza reklama dla Polskiego Banku Komórek Macierzystych do TV
Pod koniec 2022 r. związek IAB Polska wyróżnił markę Przysnacki w konkursie MIXX Awards 2022 za kampanie #chrupaćwolno.
Agencja: Golden Submarine
Producent: Robert Łoziński (Brown Sugar)
DOP: Krzysztof Trela
Operator kamery: Piotr Wilhelmi
Make up: Marlena Kaczerska