X-Rider – film i sesja produktowa hulajnogi elektrycznej

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, producenci sprzętu elektrycznego muszą wykazać się innowacyjnością i kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę klientów. Wyprodukowanie wspaniałej hulajnogi elektrycznej to jedno, ale przedstawienie jej w sposób oryginalny i przekonujący, to już zupełnie inna bajka. Tu pojawia się film produktowy, który staje się kluczowym elementem strategii marketingowej.

hulajngoa x rider

Czym jest film produktowy?

Film produktowy to krótkometrażowy materiał wideo, który prezentuje produkt lub usługę w sposób atrakcyjny i skuteczny. Stanowi on połączenie sztuki filmowej i strategii marketingowej, której celem jest zwrócenie uwagi potencjalnych klientów i zwiększenie zainteresowania oferowanym produktem. Film produktowy powinien opowiadać historię produktu, ukazując jego funkcje, zalety i zastosowania w sposób przystępny i zachęcający.

Zadanie

Dla klienta najważniejsze było pokazanie miejskiego stylu hulajnogi oraz jej parametrów technicznych. Wraz z filmem powstało również sesja fotograficzna produktu. Poniżej rezultat.

kobieta na hulajnodze macha reka
hulajnoga x rider manta

Zobacz również inne zdjęcia z sesji produktowych oraz film produktowy damskich zegarków sportowych Kelly.

kobieta na scodach pijaca kawe
kobieta na schodach z hulajnoga

kontakt2

X-Rider – film i sesja produktowa hulajnogi elektrycznej

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, producenci sprzętu elektrycznego muszą wykazać się innowacyjnością i kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę klientów. Wyprodukowanie wspaniałej hulajnogi elektrycznej to jedno, ale przedstawienie jej w sposób oryginalny i przekonujący, to już zupełnie inna bajka. Tu pojawia się film produktowy, który staje się kluczowym elementem strategii marketingowej.

hulajngoa x rider

Czym jest film produktowy?

Film produktowy to krótkometrażowy materiał wideo, który prezentuje produkt lub usługę w sposób atrakcyjny i skuteczny. Stanowi on połączenie sztuki filmowej i strategii marketingowej, której celem jest zwrócenie uwagi potencjalnych klientów i zwiększenie zainteresowania oferowanym produktem. Film produktowy powinien opowiadać historię produktu, ukazując jego funkcje, zalety i zastosowania w sposób przystępny i zachęcający.

Zadanie

Dla klienta najważniejsze było pokazanie miejskiego stylu hulajnogi oraz jej parametrów technicznych. Wraz z filmem powstało również sesja fotograficzna produktu. Poniżej rezultat.

kobieta na hulajnodze macha reka
hulajnoga x rider manta

Zobacz również inne zdjęcia z sesji produktowych oraz film produktowy damskich zegarków sportowych Kelly.

kobieta na scodach pijaca kawe
kobieta na schodach z hulajnoga

kontakt2