Empikplace w animacji – jak wykorzystać kreatywność do zwiększenia świadomości marki

logo empikplace na szaroblekintym tle

W dobie dynamicznego rozwoju marketingu, firmy, które chcą efektywnie dotrzeć do klientów i zdobyć ich zaufanie, muszą śledzić najnowsze trendy i szukać nowych sposobów komunikacji z odbiorcami. Animacje reklamowe są dziś jednym z najskuteczniejszych narzędzi, które umożliwiają wyróżnienie się na tle konkurencji i przyciągnięcie uwagi klientów. Jednak aby animacja przyniosła oczekiwane rezultaty, należy pamiętać o kilku istotnych kwestiach. Ważne jest, aby animacja była oryginalna, kreatywna i potrafiła wzbudzić emocje u widza. Dodatkowo niezwykle istotna jest profesjonalna realizacja oraz dopasowanie animacji do celów i potrzeb firmy. Dlatego warto zlecić stworzenie animacji profesjonalistom, którzy mają wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie.

W dzisiejszych czasach animacje stają się coraz bardziej popularnym narzędziem marketingowym, pozwalającym w ciekawy i kreatywny sposób przedstawić funkcjonalności produktów czy usług.

  • 79% osób twierdzi, że wideo pomogło im zdecydować się na zakup produktu lub usługi.
  • 85% ludzi chciałoby zobaczyć więcej wideo od marek w 2022 roku.
  • 72% ludzi woli poznać produkt lub usługę poprzez wideo niż poprzez tekst.
  • Wideo na stronie internetowej może zwiększyć konwersję o 80%

Źródło: https://www.wyzowl.com/video-marketing-statistics-2022/

Jak animacja reklamowa przyciąga uwagę potencjalnych klientów?

Animacja reklamowa to doskonały sposób na przyciągnięcie nowych klientów do Twojej oferty. Dzięki niej możesz wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, którzy nie zwróciliby uwagi na zwykłą reklamę. Animacje reklamowe pozwalają na przedstawienie Twojej oferty w sposób bardziej przystępny i interesujący dla odbiorców. Zastosowanie kolorów, dźwięku i ruchu pozwala na przyciągnięcie uwagi odbiorców i zachęcenie ich do zapoznania się z Twoją ofertą.

Jednak animacja reklamowa to nie tylko sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Dzięki unikalnej i oryginalnej animacji, Twoja marka może zyskać pozytywne skojarzenia i wyróżnić się na tle konkurencji. Kreatywna i dobrze wykonana animacja może zostać zapamiętana przez odbiorców na długi czas, co przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki.

Najważniejsze jest jednak to, że animacja reklamowa może przyczynić się do zwiększenia konwersji i sprzedaży Twojego produktu lub usługi. Potencjalni klienci, którzy zostaną przyciągnięci do Twojej oferty za pomocą animacji reklamowej, będą bardziej skłonni do podjęcia decyzji zakupowej. Dzięki temu animacja reklamowa może przyczynić się do wzrostu Twojego biznesu i osiągnięcia większych zysków.

W tym artykule omówimy, jak przygotowaliśmy animację reklamową o marketplace Empikplace – jednym z największych polskich sklepów internetowych.

Animacja – proces tworzenia

dłonie nad biurkiem z kolorowymi kołamigraficnzymi

Zdefiniuj cel animacji

Stworzenie animacji reklamowej dla Empikplace wymagało przede wszystkim określenia celów i grupy docelowej. Ważne jest, aby animacja była dopasowana do potrzeb firmy oraz jej klientów.

Koncepcja

Na początku-koncepcja animacji. Na podstawie celu kampanii i grupę docelową określiliśmy, co chcemy przekazać oraz w jaki sposób. Najważniejsze dla nas jest, aby koncepcja była oryginalna, przyciągająca uwagę i zapadająca w pamięć.

Zobacz również: Animacja – okazja do poznania oferty firmy

Scenariusz i storyboard

Po ustaleniu wszystkich szczegółów na podstawie briefu i informacji od klienta stworzyliśmy scenariusz i storyboard animacji reklamowej. Jaka jest różnica pomiędzy jednym, a drugim? Scenariusz to opisane w słowach kolejne sceny, a storyboard to szkice lub rysunki przedstawiające te sceny. Dzięki tym elementom mogliśmy zwizualizować całą animację i mieć pewność, że jest zgodna z założeniami kampanii.

Projektowanie grafiki i animacja

Kolejnym krokiem było zaprojektowanie grafik i animacja. Należy stworzyć wszystkie elementy animacji, takie jak postacie, tło, obiekty, itp. oraz animować je zgodnie z zaplanowanymi scenami. W przypadku tego projektu użyliśmy materiałów stockowych.

Nagrywanie dźwięku i montaż

Ostatnim etapem było podłożenie dźwięku wraz z efektami specjalnymi i montaż. Dźwięk pozwala na jeszcze lepsze przedstawienie funkcjonalności produktów, a efekty specjalne dodają animacji dynamiki i atrakcyjności.

Gdy nie kręcimy, tworzymy animacje

Animacje doskonale sprawdzają się jako uzupełnienie standardowego filmu, ale mogą być również osobnym materiałem o charakterze reklamowym lub informacyjnym. Dzięki animacjom można podkreślić walory marki, opowiedzieć historię lub przedstawić te bardziej skomplikowane elementy działania różnych procesów. Animacja jest również tańszą alternatywą dla produkcji filmowych. Dlatego, jeśli masz ograniczony budżet, zastanów się, czy lepiej nakręcić jeden film reklamowy, czy zrobić kilka animacji.

kontakt2

Empikplace w animacji – jak wykorzystać kreatywność do zwiększenia świadomości marki

logo empikplace na szaroblekintym tle

W dobie dynamicznego rozwoju marketingu, firmy, które chcą efektywnie dotrzeć do klientów i zdobyć ich zaufanie, muszą śledzić najnowsze trendy i szukać nowych sposobów komunikacji z odbiorcami. Animacje reklamowe są dziś jednym z najskuteczniejszych narzędzi, które umożliwiają wyróżnienie się na tle konkurencji i przyciągnięcie uwagi klientów. Jednak aby animacja przyniosła oczekiwane rezultaty, należy pamiętać o kilku istotnych kwestiach. Ważne jest, aby animacja była oryginalna, kreatywna i potrafiła wzbudzić emocje u widza. Dodatkowo niezwykle istotna jest profesjonalna realizacja oraz dopasowanie animacji do celów i potrzeb firmy. Dlatego warto zlecić stworzenie animacji profesjonalistom, którzy mają wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie.

W dzisiejszych czasach animacje stają się coraz bardziej popularnym narzędziem marketingowym, pozwalającym w ciekawy i kreatywny sposób przedstawić funkcjonalności produktów czy usług.

  • 79% osób twierdzi, że wideo pomogło im zdecydować się na zakup produktu lub usługi.
  • 85% ludzi chciałoby zobaczyć więcej wideo od marek w 2022 roku.
  • 72% ludzi woli poznać produkt lub usługę poprzez wideo niż poprzez tekst.
  • Wideo na stronie internetowej może zwiększyć konwersję o 80%

Źródło: https://www.wyzowl.com/video-marketing-statistics-2022/

Jak animacja reklamowa przyciąga uwagę potencjalnych klientów?

Animacja reklamowa to doskonały sposób na przyciągnięcie nowych klientów do Twojej oferty. Dzięki niej możesz wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, którzy nie zwróciliby uwagi na zwykłą reklamę. Animacje reklamowe pozwalają na przedstawienie Twojej oferty w sposób bardziej przystępny i interesujący dla odbiorców. Zastosowanie kolorów, dźwięku i ruchu pozwala na przyciągnięcie uwagi odbiorców i zachęcenie ich do zapoznania się z Twoją ofertą.

Jednak animacja reklamowa to nie tylko sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Dzięki unikalnej i oryginalnej animacji, Twoja marka może zyskać pozytywne skojarzenia i wyróżnić się na tle konkurencji. Kreatywna i dobrze wykonana animacja może zostać zapamiętana przez odbiorców na długi czas, co przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki.

Najważniejsze jest jednak to, że animacja reklamowa może przyczynić się do zwiększenia konwersji i sprzedaży Twojego produktu lub usługi. Potencjalni klienci, którzy zostaną przyciągnięci do Twojej oferty za pomocą animacji reklamowej, będą bardziej skłonni do podjęcia decyzji zakupowej. Dzięki temu animacja reklamowa może przyczynić się do wzrostu Twojego biznesu i osiągnięcia większych zysków.

W tym artykule omówimy, jak przygotowaliśmy animację reklamową o marketplace Empikplace – jednym z największych polskich sklepów internetowych.

Animacja – proces tworzenia

dłonie nad biurkiem z kolorowymi kołamigraficnzymi

Zdefiniuj cel animacji

Stworzenie animacji reklamowej dla Empikplace wymagało przede wszystkim określenia celów i grupy docelowej. Ważne jest, aby animacja była dopasowana do potrzeb firmy oraz jej klientów.

Koncepcja

Na początku-koncepcja animacji. Na podstawie celu kampanii i grupę docelową określiliśmy, co chcemy przekazać oraz w jaki sposób. Najważniejsze dla nas jest, aby koncepcja była oryginalna, przyciągająca uwagę i zapadająca w pamięć.

Zobacz również: Animacja – okazja do poznania oferty firmy

Scenariusz i storyboard

Po ustaleniu wszystkich szczegółów na podstawie briefu i informacji od klienta stworzyliśmy scenariusz i storyboard animacji reklamowej. Jaka jest różnica pomiędzy jednym, a drugim? Scenariusz to opisane w słowach kolejne sceny, a storyboard to szkice lub rysunki przedstawiające te sceny. Dzięki tym elementom mogliśmy zwizualizować całą animację i mieć pewność, że jest zgodna z założeniami kampanii.

Projektowanie grafiki i animacja

Kolejnym krokiem było zaprojektowanie grafik i animacja. Należy stworzyć wszystkie elementy animacji, takie jak postacie, tło, obiekty, itp. oraz animować je zgodnie z zaplanowanymi scenami. W przypadku tego projektu użyliśmy materiałów stockowych.

Nagrywanie dźwięku i montaż

Ostatnim etapem było podłożenie dźwięku wraz z efektami specjalnymi i montaż. Dźwięk pozwala na jeszcze lepsze przedstawienie funkcjonalności produktów, a efekty specjalne dodają animacji dynamiki i atrakcyjności.

Gdy nie kręcimy, tworzymy animacje

Animacje doskonale sprawdzają się jako uzupełnienie standardowego filmu, ale mogą być również osobnym materiałem o charakterze reklamowym lub informacyjnym. Dzięki animacjom można podkreślić walory marki, opowiedzieć historię lub przedstawić te bardziej skomplikowane elementy działania różnych procesów. Animacja jest również tańszą alternatywą dla produkcji filmowych. Dlatego, jeśli masz ograniczony budżet, zastanów się, czy lepiej nakręcić jeden film reklamowy, czy zrobić kilka animacji.

kontakt2